A Coca-Cola Masterpiece nevű globális kampányával a képzőművészet népszerűsítését tűzte ki célul, amellett persze, hogy végső soron mégis csak kólát szeretnének eladni. A hivatalos kampányfilmtől nem biztos, hogy szomjas leszel, de hogy ámulni fogsz, az tuti.

A látványos klipben egy múzeum összes alkotása azért fáradozik, hogy felfrissítsék a terem közepén unatkozó srácot. A reklámfilmben felbukkan több klasszikus és kortárs alkotás, és mindegyik egy kicsit más képi világot visz a videóba.

Az alkotást az a Henry Scholfield rendezte, aki csinált már videoklipet Dua Lipának és Stromae-nek is, és ez a tapasztalat meg is látszik a végeredményen.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! – Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Kvíz: Felismered Tom Cruise filmjeit egyetlen képkocka alapján?

A tíz legszebb tévés emlékünk a nyolcvanas, kilencvenes évekből

További cikkeink a témában
Minden héten jobbat akar csinálni – Interjú Sváby Andrással
Hirdetés