A Deadpool 2 szerintünk simán hozza az első rész szintjét, tehát igazából a stúdiónak nem kellene megszakadnia, hogy rávegye az embereket a jegyvásárlásra. Ők mégis jobbnál-jobb módját találják a film promótálásának, ez a legutóbbi eresztésük pedig legalább olyan zseniális, mint a bocsánatkérés David Beckhamtől.

Az amerikai Walmart üzletláncban ugyanis ilyen pultokat helyeztek ki:

Várj, mutatjuk közelebbről:

A pulton igazi klasszikusok kaptak helyet, egy kis csavarral: mindegyik blu-ray borítóját megtrollkodták egy kis Deadpoollal. A reklám bejött, mert nem csak az emberek, de a sajtó is zabálta a kreatív megoldást. Itt vannak az egyes borítók:

Kész, ki lehet jelenteni, hogy a Deadpool 2 reklámkampánya az utóbbi idők legjobbja.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés