A Deadpool & Rozsomák bemutatójától már csak két hónap választ el minket. A Marvel Studios idei egyetlen nagyjátékfilmjét óriási várakozás előzi meg, a már most szupernépszerű film körüli felhajtásra pedig az egyik legnagyobb sörmárka is fel akart ülni.

A Heineken nem vette megúszósra, rögtön egy a film kontextusán belül játszódó klippel népszerűsítik magukat, pontosabban a Heineken Silver nevű nedűt, amit a reklám narratívája szerint Deadpool Rozsomák adamantium karmaiból faragott ki.

A várva-várt filmet július 25-én mutatják be a magyar mozik.

Ez is érdekelhet:

Így fog kinézni Pán Péter a készülő horrorváltozatban

Folytatódik gyerekkori kedvenceink módszeres megerőszakolása.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
47% Igen, de menedzselhető.
41% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés