A Deadpool & Rozsomák bemutatójától már csak két hónap választ el minket. A Marvel Studios idei egyetlen nagyjátékfilmjét óriási várakozás előzi meg, a már most szupernépszerű film körüli felhajtásra pedig az egyik legnagyobb sörmárka is fel akart ülni.

A Heineken nem vette megúszósra, rögtön egy a film kontextusán belül játszódó klippel népszerűsítik magukat, pontosabban a Heineken Silver nevű nedűt, amit a reklám narratívája szerint Deadpool Rozsomák adamantium karmaiból faragott ki.

A várva-várt filmet július 25-én mutatják be a magyar mozik.

Ez is érdekelhet:

Így fog kinézni Pán Péter a készülő horrorváltozatban

Folytatódik gyerekkori kedvenceink módszeres megerőszakolása.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés