A Coca-Cola rendesen megrázta a pofonfát, amikor úgy döntött, hogy a 2025-ös ünnepi szezonra nem erőlteti meg magát, inkább elővette egy régebbi kampányát meg a mesterséges intelligenciát, és az utóbbival megcsináltatta az idei reklámfilmjeit.

A döntéssel minden bizonnyal sikerült megspórolni pár százezer dollárt, de az így létrehozott klipekre a közönség nagyobb része nem igazán tudott rezonálni, és hát költői túlzás lenne azt állítani, hogy a Coca 2025-ös ünnepi kampányáról évek múlva is a minőség fog az eszünkbe jutni.

A cukor- és kalóriamentes üdítőkkel nyomuló Zevia Soda érezte, hogy ebben a félrement kampányban azért rejlik még némi potenciál, ezért az MI-vel létrehozott klipekre reagálva összehoztak egy klipet, melyben valós képeket állítottak párhuzamba a már a Coca reklámjában is émelyítően műanyag látványvilágú képsorokkal, amit megfejeltek azzal, hogy ők valami igazit ajánlanak a fogyasztónak.

El kell ismernünk, ezt a labdát ügyesen sikerült lecsapni.

Ez is érdekelhet:

Ryan Reynolds megtrollkodta a Netflix borzalmas karácsonyi filmjét

Megvan a Netflix mozija, melyben egy kancás szingli ráizgul egy szexi hóemberre, aki életre kel?

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés