A Coca-Cola rendesen megrázta a pofonfát, amikor úgy döntött, hogy a 2025-ös ünnepi szezonra nem erőlteti meg magát, inkább elővette egy régebbi kampányát meg a mesterséges intelligenciát, és az utóbbival megcsináltatta az idei reklámfilmjeit.

A döntéssel minden bizonnyal sikerült megspórolni pár százezer dollárt, de az így létrehozott klipekre a közönség nagyobb része nem igazán tudott rezonálni, és hát költői túlzás lenne azt állítani, hogy a Coca 2025-ös ünnepi kampányáról évek múlva is a minőség fog az eszünkbe jutni.

A cukor- és kalóriamentes üdítőkkel nyomuló Zevia Soda érezte, hogy ebben a félrement kampányban azért rejlik még némi potenciál, ezért az MI-vel létrehozott klipekre reagálva összehoztak egy klipet, melyben valós képeket állítottak párhuzamba a már a Coca reklámjában is émelyítően műanyag látványvilágú képsorokkal, amit megfejeltek azzal, hogy ők valami igazit ajánlanak a fogyasztónak.

El kell ismernünk, ezt a labdát ügyesen sikerült lecsapni.

Ez is érdekelhet:

Ryan Reynolds megtrollkodta a Netflix borzalmas karácsonyi filmjét

Megvan a Netflix mozija, melyben egy kancás szingli ráizgul egy szexi hóemberre, aki életre kel?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A futás nem csak a rekortánpályán kezdődik! Íme az NN Ultrabalaton két magyar ultrafutójának edzéstippjei

Minden héten jobbat akar csinálni – Interjú Sváby Andrással

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

További cikkeink a témában