Történetmeséléssel építi az elektromos autózás kultúráját a GM és a Netflix.
A Netflix is csatlakozott a General Motors „Everybody In” kampányához, ami az elektromos járművek tömeges elterjedését igyekszik gyorsítani. A streaming szolgáltató azonban nemcsak sima szponzorációt vállalt:
a partnerség részeként a Netflix a következő évben több elektromos járművet szerepeltet majd a saját gyártású tévéműsoraiban és filmjeiben.
Ezen kívül azt is vállalta a szolgáltató, hogy lépéseket tesz a produkciói fenntarthatóbbá tételéért.
A friss partnerség első gyöngyszeme a február 12-i Super Bowlra készített reklám lesz, amiben Will Ferrell különféle GM elektromos járművekkel lép be a Netflix népszerű műsorai, köztük az Army of the Dead és a Squid Game világába.
A GM – mint a szóvivője elmondta – nem fizet a Netflixnek a tartalom elhelyezéséért, és a két vállalat közötti stratégiai szövetség elkülönül minden hirdetési ügylettől. A szövetség célja, hogy „az emberek természetes módon találkozzanak az elektromos járművekkel”.
Ez azt jelenti, hogy a GM edukálja is majd a műsorvezetőket az elektromos járművekről, hogy a nézők ne érezzék oda nem illőnek a jelenlétüket a filmekben.
A Netflix már tavaly is szerepeltetett elektromos járműveket a saját készítésű tévéműsoraiban és filmjeiben, Hyundai, Audi és GM autókat is. Persze a flotta most bővülni fog, a hírek szerint a Love Is Blind műsorban Chevrolet Bolt EUV, a Queer Eye-ban GMC Hummer EV Pickup, az Unstable-ben pedig Cadillac LYRIQ szerepel majd.
(Forrás: Techcrunch, fotó: Unsplash)
Ez is érdekelhet: