A Jimmy Choo luxus cipőbrandet szexistának bélyegezték.

A tengerentúli érzékeny közegben a Weinstein-botrány utórengései miatt relatíve méretes hullámokat kavart a Jimmy Choo brand új reklámja. Ebbben azt láthatjuk, hogy a sztármodell Cara Delevigne sétál az utcán, férfiak pedig megdicsérik a cipőjét: „Szép cipő, hölgyem”, mondja egy fiatal fickó némi füttyögés után. Tetszik a cipő, mondja egy nő később. A kisfilm végén a hotdogos – akit Cara Delevigne a nevén szólít, tehát ismerik egymást – szintén megdicséri: nagyszerű cipő!

A kétperces kisfilmben tehát kettő leszólítás történt, de az egyik egy hölgytől érkezett, ennek ellenére a leszólítás (angolul catcalling) gyakorlatának demonstrálása miatt a reklámot szexistának bélyegezték, és a zaklatási botrány kapcsán előtérbe került problémákkal szembeni érzéketlenséggel is megvádolták.

A napokban elkezdtek petíciót gyűjteni Matt Damon ellen, amiért azon a véleményen volt, hogy a nemi erőszakot elkövetőket, pedofilokat nem kellene egy kalap alá venni azokkal, akik megpaskolják valaki seggét. Kicsit mintha itt is túltolták volna a témát egyesek, de mivel odafigyelünk mások véleményére, ezért fel is tesszük a kérdést.

Szerinted?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés