Kicsit olyan, mint a Pixar Fel! című remekműve, ami egyáltalán nem baj. Kedvünk támadt venni egy piros, kinyitható széket.

Az IKEA nagyon belecsapott a lecsóba, már ami a reklámokat illeti. Legutóbb gerillakampánnyal készültek, egy svéd utcán állították meg a forgalmat egy kopasz, félmeztelen operaénekessel, most pedig egy befásult öregúr sztorijával szabadítják fel bennünk a mélyen szunnyadó kalandort és persze a vásárlót is. Mire nem jó egy kinyitható, piros szék? Nézd meg, nagyon szép reklám, de nem az áruházba, hanem egy utazási irodához vezet majd az első utad a megnézése után.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
40% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés