Kreatív területen, digitális médiában, reklámügynökségnél vagy ehhez közel hozható területen tevékenykedő, ilyesmit tanuló vagy ez iránt szenvedélyesen érdeklődők számára kötelező ez a kötet. A keménykötéses reklámbiblia 312 oldalas, 25x31 centis és 150 olyan reklámot vesz gorcső alá a Nike: “Just Do It” szlogenjétől kezdve a Volkswagen: “Think Small” mottójáig, amelyek egytől egyig piacot robbantottak és megváltoztatták a kampányszakmát örökre – és megkérdezi, elemzi, hogy vajon miért? Angol, francia és német nyelven is rendelhető a kötet, amelynek minden kreatív ügynökség polcán előkelő helyet kellene kapnia – ha épp te szeretnél előállni a következő, eget-földet-mindent rengető kampánnyal, akkor nem kizárt, hogy ez a kincsesbánya jó irányba tereli majd a kreatív ötletelést.

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
9% Naná, és nagyon keményen.
40% Igen, de menedzselhető.
51% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés