A Forbes összeállította a világ legértékesebb márkáit rangsoroló 100-as listáját. Nem nagyon fogsz meglepődni, ki vezeti.

Ugyanis az Apple áll a toplista élén, amelynek márkaértéke 205,5 milliárd dollár (12%-kal nőtt tavalyhoz képest), 167,7 milliárd dollárral a második helyre volt jó Google, míg a dobogó harmadik fokára a Microsoft ért oda 125,3 milliárd dollárral.

A 100 vezető cég együttes márkaértéke egyébként 2330 milliárd dollár, ebből megmutatjuk a Top 10-et:

1. Apple: 205, 5 milliárd dollár (+12%-os növekedés tavalyhoz képest)
2. Google: 167,7 milliárd dollár (+27%)
3. Microsoft: 125,3 milliárd dollár (+20%)
4. Amazon: 97 milliárd dollár (+37%)
5. Facebook: 88,9 milliárd dollár (-6%)
6. Coca-Cola: 59,2 milliárd dollár (+3%)
7. Samsung: 53,1 milliárd dollár (+11%)
8. Disney: 52,2 milliárd dollár (10%)
9. Toyota: 44,6 milliárd dollár (0%)
10. McDonald's: 43,8 milliárd dollár (+6%)

A legértékesebb világmárkák közül 56 amerikai, 11 német, 7 francia és 6 japán.

Ez a tíz világmárka befolyásolja az életed

Ez az infografika tökéletesen szemlélteti, hogy ezeknek az óriásmárkáknak mekkora hatalmuk is lehetne a pozitív változásokra.

(Forrás: MTI, fotó: Business Insider)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés