Egy olyan poszt került ki az országos áruházlánc Facebook-oldalára, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül. A Media Markt az Aldi babérjaira tör, de durván.
Ez a vicc megvan?
- Tudod, miért nem jött még rá senki a Loch Ness-i szörny titkára?
- ...
- Mert a Loch Ness-i szörnynek nincs is titkára.
Vérmérséklettől függ, hogyan reagál le az áldozat egy ilyet, de az biztos, hogy ezektől a poénoktól marokszám jelennek meg az ember fején az ősz hajszálak.
Ha ez, mármint az új ősz hajszálak száma a fokmérő, akkor a Media Markt Facebookra kipakolt hirdetése simán képes egy perc alatt Leslie Nielsent csinálni bárkiből.
Nem tudjuk, hogy egy közösségimédia-menedzsernek köszönhetjük-e ezt a teljesítményt, vagy esetleg egyenesen a reklám szakosztály új tehetsége brillírozott, de igazából nem is lényeges, ez ugyanis mindenképpen csúcsteljesítménynek számít:
Ez bizony leplezetlen zsenialitás, amivel a Media Markt egy olyan veteránnal száll ringbe, mint a fárasztó szóviccekben ezidáig verhetetlen Aldi. Úgy látjuk, ez a meccs egyáltalán nincs lejátszva.
Ez is érdekelhet: