Mondhatjuk, hogy teszteltük az állítólag hatalmas változáson átesett sajtburit, de túl hosszú elemzést nem tudtunk írni róla.

A zsemlék puhábbak lesznek, a sajt nyúlósabb, a hagyma pedig egyenesen a grill-lapon kerül majd rá a húspogácsára. És mi lesz Big Mac-szósszal? Még többet adunk” – jelentette be a McDonald's.

Azt nem titok, hogy a Player teljes szerkesztősége hamburgerrajongó, így aztán nem volt kérdés, hogy ellenőrizzük, hogyan sikerült a sajtburger ráncfelvarrása. Két különböző helyszínen (Budakalász és Zugló), különböző időpontban, külön-külön csaptunk le Csordás Gábor kollégával.

Van egy jó és egy rossz hírünk:

ha eddig szeretted a mekis sajtburgert, akkor nyugodtan kérd ezentúl is, a jól ismert ízeket kapod.

Ha viszont arra számítottál, hogy a reklámja nyomán szuper új élményekben lesz részed, akkor csalódnod kell, mi legalábbis kicsit csalódottan ettük az évtizedek óta ismerős szendvicset.

A sajtburger továbbra sem lett puhább, forróbb és szaftosabb.

Mivel nem sikerült a húspogácsákat forróbbra készíteni, így a sajt is maradt klasszikus, nem nyúlt az semmivel sem jobban. A hagyma valóban változott, ezúttal már a hús alatt jelent meg szórványosan, de ízében nem volt plusz hozzáadott értéke.

Vagy ahogy a belső levelezésben elhangzott: „Maradt ugyanaz a hideg, száraz szar.

Aki viszont ragaszkodik a hagyományos ízekhez, aki ódzkodott az újítástól, megnyugodhat, az íz érkezik, ami eddig bármikor. És ennek a kiszámíthatóságnak is van előnye, elvégre itt tényleg azt kapod, amire számítasz.

35 éve nyílt meg az első McDonald's Budapesten – akkoriban egy sajtburger még 26 forintba került

Már a nyitás napján tízezer embert szolgáltak ki, és volt, hogy egyetlen perc alatt tizenöt vendég kapta meg a maga burgerét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Kívülről fújod a Reszkessetek, betörők!-et? Biztos? Teszteld!

Mennyire mennek az évszámok? Ebből a kvízből kiderül

Mit vegyünk karácsonyra barátainknak, rokonainknak a mesterséges intelligencia szerint?

További cikkeink a témában