Mindannyiunkat érintő lényegre tapintott rá egy mutatós óra hirdetése, el is adták belőle mindet.
Egy Dubajban élő marketinges New Yorkban fotózott le egy hagyományos, mutatós órát hirdető óriásplakátot, ami szerinte az eleven bizonyíték arra, hogy alulbecsülik a szövegírást.
A könnyed beszólás a Timex részéről érkezett az okosórák irányába, és voltaképpen egyetlen, ám annál lényegesebb üzenetet hordoz:
„Tudd meg az időt anélkül, hogy látnád: 1249 megválaszolatlan e-mailed van.”
A szöveg remek érzékkel tapint rá, hogy a mindent ellepő digitalizálás, az állandó értesítések, üzenetek, pittyegések mennyire nyomasztóvá váltak mostanra, ezenkívül önreflexív is, amennyiben maga is éppolyan minimalista, mint a hirdetett óra.
Ahogy a marketinges írta: a 140 dolláros óra már el is fogyott, a hirdetés üzenete viszont tovább él.
Ez is érdekelhet: