Mindannyiunkat érintő lényegre tapintott rá egy mutatós óra hirdetése, el is adták belőle mindet.

Egy Dubajban élő marketinges New Yorkban fotózott le egy hagyományos, mutatós órát hirdető óriásplakátot, ami szerinte az eleven bizonyíték arra, hogy alulbecsülik a szövegírást.

A könnyed beszólás a Timex részéről érkezett az okosórák irányába, és voltaképpen egyetlen, ám annál lényegesebb üzenetet hordoz:

„Tudd meg az időt anélkül, hogy látnád: 1249 megválaszolatlan e-mailed van.”

A szöveg remek érzékkel tapint rá, hogy a mindent ellepő digitalizálás, az állandó értesítések, üzenetek, pittyegések mennyire nyomasztóvá váltak mostanra, ezenkívül önreflexív is, amennyiben maga is éppolyan minimalista, mint a hirdetett óra.

Ahogy a marketinges írta: a 140 dolláros óra már el is fogyott, a hirdetés üzenete viszont tovább él.

Ez is érdekelhet:

Új-zélandi vitorlások előtt tiszteleg ez az új karóra

A Seamaster legújabb kiadásával az Amerika Kupára készülő címvédő új-zélandi csapat előtt tiszteleg az Omega.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Húsz zseniális film, ami megtörtént események alapján készült

Itt a bizonyíték, hogy a hűtlen brit feleségeknek irtózatosan rossz az ízlésük

Itt a Dűne előzménysorozatának első előzetese, mely a filmekhez méltó látványvilágot ígér

További cikkeink a témában