James Cameron a napokban fejezte be az Avatar második és harmadik részének élőszereplős forgatását, melyeket párhuzamosan készít el, és melyek egy év különbséggel, 2020. december 18-án és 2021. december 17-én kerülnek majd moziba.
Ezeket a filmeket természetesen hatalmas érdeklődés övezi, hiszen a 2009-es első rész bevételi rekordját a mai napig egyetlen film sem tudta megdönteni. Az Avatar összesen 2,7 milliárd dollárt szedett össze, ami olyan brutális összeg, hogy csak három másik olyan mozi van, melynek sikerült a mágikus kétmilliárdos határ fölé törnie. Ezek a szintén James Cameron által rendezett Titanic, a Star Wars: Az ébredő Erő, illetve a Bosszúállók: Végtelen háború.
Még egy tényt meg kell említenünk, melynek ismerete elengedhetetlen ahhoz, hogy megértsük, miért is lepődtek meg sokan az Avatar 2 új logóját látva. Az első rész címfeliratáról ugyanis kiderült, hogy azt a Microsoft Word egyik alap betűkészletével, a Papyrusszal készítették el. Ez egy sokszázmilliós produkció esetében akkora poén, hogy még a Saturday Night Live is ráugrott egy Ryan Gosling főszereplésével készült zseniális szkeccsel. A klip főszereplője képtelen megemészteni, hogy egy szuperprodukció egy dizájner alkalmazása helyett a Word betűkészletéhez nyúl, és lassan beleőrül.
Valószínűleg a 20th Century Fox fejesei is látták a remek videót (ami nem csoda, hiszen nyolcmillió megtekintés híre már hozzájuk is elérhetett), és a második részre módosítottak kicsit a címfeliraton.
Az új logót nem rég tették közzé. Íme:
Ha netán erről is kiderülne, hogy egy valahonnan kölcsönvett betűtípusról van szó, az SNL tutira szétoltja a stúdiót. Reméljük, ezúttal nem sajnálták a pénzt egy menő dizájnerre.