Mindezt egy reklámban. Egyelőre szótlanul ülünk.

A Samsung úgy gondolta, hogy jó ötlet lesz az Ice Ice Babyt átalakíttatni egy kicsit környezettudatosabbá. Vanilla Ice-nak pedig épp kellett a pé... akarom mondani volt kedve hozzá, úgyhogy megszületett a reklám, ami arról szól, hogy ha minden európai háztartásban csak 1 Celsius-fokkal megemelnék a fagyasztó hőmérsékletét, akkor évente akár egymillió tonnával lehetne csökkenteni a CO2 kibocsátást. De ezt tényleg látni, érezni kell.

Forrás: Lángoló

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A ma 40 éves Scarlett Johansson tíz legjobb filmje

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés