Mindezt egy reklámban. Egyelőre szótlanul ülünk.

A Samsung úgy gondolta, hogy jó ötlet lesz az Ice Ice Babyt átalakíttatni egy kicsit környezettudatosabbá. Vanilla Ice-nak pedig épp kellett a pé... akarom mondani volt kedve hozzá, úgyhogy megszületett a reklám, ami arról szól, hogy ha minden európai háztartásban csak 1 Celsius-fokkal megemelnék a fagyasztó hőmérsékletét, akkor évente akár egymillió tonnával lehetne csökkenteni a CO2 kibocsátást. De ezt tényleg látni, érezni kell.

Forrás: Lángoló

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A kutya az ember legjobb barátja, de miért és mióta? És miért ne lehetne a tiéd is?

Egy okkal több, hogy megnézzük az Oscar-gálát: Ryan Gosling élőben adja elő a Barbie betétdalát

Emiatt az epikus western miatt nem volt ideje Kevin Costnernek a Yellowstone utolsó részeire

További cikkeink a témában
Új sorozat a Playeren: Akarok egy kutyát! Kattints az első részért!
Hirdetés