Mindezt egy reklámban. Egyelőre szótlanul ülünk.

A Samsung úgy gondolta, hogy jó ötlet lesz az Ice Ice Babyt átalakíttatni egy kicsit környezettudatosabbá. Vanilla Ice-nak pedig épp kellett a pé... akarom mondani volt kedve hozzá, úgyhogy megszületett a reklám, ami arról szól, hogy ha minden európai háztartásban csak 1 Celsius-fokkal megemelnék a fagyasztó hőmérsékletét, akkor évente akár egymillió tonnával lehetne csökkenteni a CO2 kibocsátást. De ezt tényleg látni, érezni kell.

Forrás: Lángoló

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Visszatér a kilencvenes évek népszerű kígyós horrorja, de nem úgy, ahogyan gondolnád

Sírva búcsúzott Millie Bobby Brown a Stranger Things stábjától az utolsó forgatási napon

Kívülről fújod a Reszkessetek, betörők!-et? Biztos? Teszteld!

További cikkeink a témában