Voltak persze különvélemények, de a többség felháborodása mégis csak ahhoz vezetett, hogy a kólás cég visszavonta elhíresült rendőrterroros reklámját. Most a Pepsi Arabia reklámja töri meg az azóta beállt PR-csendet, de ha ezzel akarják helyrehozni a zűrt, akkor nagyobb a baj, mint sejtettük.

Ez a klip bizony totális agymenés. Látványos, az nem kétséges, de egyáltalán nem világos, mit is akar kommunikálni. Amolyan nesze semmi, fogd meg jól. Ettől persze a barna üdítő még nem lesz keserű, de hogy menőbb sem lesz, az biztos.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés