Az Az óriási sikert aratott, a benne rejlő lehetőségre pedig lecsapott a Burger King és kegyetlenül odaszúrt a nagy riválisnak.

A film vetítése óta ugyebár nem túl hálás dolog bohócnak lenni, hiszen érthető módon mindenki parázik tőlük - mondjuk sokan alapból is rühellték a bohócokat, még egy ilyen horrorfilm sem kellett hozzá. Ha viszont már elkészült és hatalmas sikert aratott, akkor a Burger King is kihasználta a benne rejlő potenciált, na meg azt, hogy a rivális gyorsétteremnek éppen egy bohóc a kabalája.

A német premieren vetették be ezt a gerillamarketinget, a nézők reakciójából ítélve pedig elég jól tették, valószínűleg szereztek maguknak ezzel néhány új vásárlót. Mi pedig várjuk a McDonald's válaszát, valószínűleg ők sem maradnak sokáig adósak vele.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Sony húsvéti ajándéka egy ingyenesen megnézhető Pókverzum-rövidfilm

Már itt is van a Szegény párák rendezője új filmjének első kedvcsinálója

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés