A csomagolást korábban csak szükségszerűségnek tekintettük, egy rétegként, amely megvédi a terméket és segít A-ból B-be szállítani azt. A gyártók és cégvezetők ezeken a funkciókon kívül nem szenteltek különösebb figyelmet a dobozoknak.

Szerencsére elmúltak azok az idők, amikor a csomagolás csak ennyit jelentett. Jól felhasználva, a termékcsomagolás kulcsszerepet játszhat az értékesítési folyamatban.

A termékcsomagolás tehát döntő jelentőségű lehet bármely vállalat marketingstratégiájának kialakításában. Hiszen az iparban megjelenő új lehetőségeknek köszönhetően, egy egyszerű kartondoboz kommunikációs csatornává és néma értékesítővé vált, amivel egy cég elkötelezheti és szórakoztathatja az ügyfeleket.

Induló vállalkozások, kezdő vállalkozók, otthoni vállalkozásokat üzemeltető emberek - ezen szerény költségvetésű, de óriási ambíciókkal rendelkező cégek jöttek rá elsőként arra, hogy egy doboz a megfelelő ember kezében fantasztikus eszköz. Ezt követően pedig a nagyobb, megalapozottabb vállalatok is hamar felismerték, hogy körültekintőbben kell odafigyelniük a termékek csomagolására.

A Wanapack-Minikernél megtalálhatod azt, amire a vállalatodnak szüksége van. Termékkategóriáik folyamatos bővülése miatt 1991 óta gazdag csomagolóanyag-kínálattal rendelkeznek, ajánlatukban a standard dobozok és csomagolóanyagok mellett személyre szabott doboz terveket is találsz, amelyek kielégítik az igényeket a kis tételektől a nagyobb tételekig. Válassz a több 100 termék közül és rendelj rögtön készletről, akár 3-5 nap szállítási idővel vagy a szaküzletekben azonnal átveheted.  

Miért érdemes különös figyelmet fordítani a dobozokra és a csomagolásra?

 

Mert láthatóvá teszi és népszerűsíti a terméket.

A termékcsomagolás funkcionális aspektusa, hogy népszerűsíti és megjeleníti a terméket. Sok termék - különösen az élelmiszerek - a csomagoláson tartalmazzák az összetevők leírását és a táplálkozási információkat.

Más termékcsomagoláson megjelenhetnek a termék beállítására és használatára vonatkozó utasítások. A termékkel kapcsolatos fontos információk megjelenítése segít kezelni a fogyasztói elvárásokat és elősegíti a vevői elégedettséget. Minél jobban megérti a vevő, hogy mit vásárol, annál valószínűbb, hogy elégedett is lesz a vásárlással.

Ennek ellenére több termékcsomagolás mellőzi ezeket a szöveges utasításokat, és egyszerűen hagyja, hogy a termék önmagáért beszéljen. Átlátszó műanyag dobozokat használva, az ügyfél megfelelően láthatja a terméket valós időben. Sokan inkább ezt választják, minthogy rajzolt diagramokra vagy írásos magyarázatokra támaszkodjanak. Ha megfelelően meg tudja tekinteni a terméket a vásárló, az növelheti az ügyfelek elégedettségét és a vásárlás valószínűségét.

 

Mert vásárlásra ösztönöz

A termékcsomagolás fontosságának mérlegelésekor elengedhetetlen, hogy figyelembe vegyük a fogyasztók kívánságait és igényeit. Minden termék létrehozásának fő célja végül is az, hogy vonzza az ügyfeleket és ösztönözze őket a termék megvásárlására.

Mivel az első benyomás nagyon fontos a vásárlási folyamat szempontjából, a jól megtervezett termékcsomagolás sokat segíthet abban, hogy termékedet szinte a vásárlók kezébe adja.

Nagyon fontos, hogy olyan stílust és színeket válassz, amelyek hívogatóak lesznek a fogyasztók számára, és arra sarkallja őket, hogy megvegyék a terméket. Válassz kiváló minőségű csomagolóanyagokat, hiszen ez a márka egészének a tükre.

A termékcsomagolás tervezésekor végezz alapos kutatást a fogyasztók kívánságairól és igényeiről annak érdekében, hogy a doboz és a többi hozzávaló vonzó és meggyőző legyen.

 

Megkülönbözteti a terméket a versenytársaktól

Amikor egy bolt polcai között sétálunk, gyorsan kiderül, hogy nincs hiány új és érdekes termékekből a piacon. Sok kiskereskedő gyakran csoportosít nagyon hasonló termékeket a polcokon, ezért rendkívül fontos, hogy elkülönítsd a termékedet a versenytársaktól.

A jól elkészített, szemet gyönyörködtető termékcsomagolás nagyszerű módja ennek. Bár a csomagolás mérete és alakja hasonló lehet a többi termékéhez, a kialakításnak azonban eltérőnek kell lennie. A csomagoláshoz választott színek, betűtípusok és stílusok könnyen megkülönböztethetik a terméket más vállalatokétól.

Ne veszíts vásárlókat és potenciális ügyfeleket azért, mert nem megfelelő csomagolóanyagokat választottál. Nézz körül egy igazán modern dobozáruházban, kérj tanácsot és biztosítsd be a vállalatod sikerét a csomagoláson keresztül.

(Szponzorált tartalom)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Az Asus dobja piacra elsőként az AI-laptopok új generációját

További cikkeink a témában
Titkos helyek, amiket csak a hajósok ismernek Horvátországban
Hirdetés