Sokan talán nem is tudják, hogy Franciaországhoz is köthető whisky sikertörténet. Nem is akármilyen színvonalon ráadásul. Úgyhogy mindenképp úgy gondoltuk, hogy a sztori részletezése egyértelműen megér egy külön bejegyzést. Ennek megfelelően következzen egy igazán híres francia whisky sikersztori!

Érdekesség, hogy Franciaországhoz is köthető egy prémiumminőségű whisky felemelkedése

Jobban mondva a történet a második világháború utáni Casablanca városához köthető. Ahol Georges Bénitah-ban és fivéreiben erősen érett az egészséges tettvágy. Ki tudja, ha akkor már van e-kereskedelem, talán az iDrinks italkülönlegességeihez hasonlót hoznak volna létre.

Mindenesetre ahogy sikerült visszatérniük az 1950-es években Párizsba, kapásból be akarták tölteni az általuk kiszemelt piaci rést. Eltökélt szándékuk volt ugyanis bizonyítani a francia whisky iparágának a létjogosultságát.

Ebből az indíttatásból Georges Bénitah heves szorgalommal vette fel a kapcsolatot a potenciális üzleti partnerekkel. Elsősorban szállodákkal és éttermekkel kereste az együttműködés lehetőségét.

Miként vált a La Maison Du Whisky sikertörténetté?

A manufaktúra berkein belül minden tőlük telhetőt megtettek annak érdekében, hogy lehetőleg minél hamarabb whiskyszakértőnek mondhassák magukat. Amit kisvártatva nemcsak Franciaországban, hanem gyakorlatilag az egész kontinensen sikerült elérni.

Ez egyébiránt nagyban volt köszönhető kettő izgalmas fejleménynek. Egyrészt annak, hogy a gyártó kijött a nevéhez köthető és remekül sikerült első single maltokkal. Mindez szerencsés módon egybecsengett azzal is, hogy véget vetettek a szigorú francia kvótáknak.

Utóbbinak köszönhetően nem akármilyen mennyiségben érkeztek Franciaországba a minőségibbnél minőségibb whiskyfajták. Ez nem akárhogy hajtotta fel a keresletet, vagyis erősen felélénkült a piac. Olyan hullámokat verve, amit a La Maison Du Whisky döntéshozói kiváló érzékkel lovagoltak meg.

A La Maison Du Whisky úttörő szerepéről a saját piacán

A francia fogyasztókat minél exkluzívabb párlatokkal ellátni! Mondhatni ezzel a felkiáltással folytatódott a szorgalmas munka a La Maison Du Whisky háza táján. Nem is a véletlen műve, hogy néhány évtized lefolyása alatt a brand négyre tudta növelni a Párizsban lévő üzletei számát.

Mindeközben kiváló kapcsolatot sikerült kialakítani és ápolni a skót whiskyipar legnagyobbjaival is. Ami egyértelmű versenyelőnyt biztosított a La Maison Du Whisky számára minden hazai versenytárssal szemben.

Ezt kihasználva a manufaktúra kiváló érzékkel bővítette a portfólióját, méghozzá a hordóerősségű italra koncentrálva. Megszámlálhatatlanul sok kimagasló minőségű italt hozva forgalmazásba exkluzív palackozással, nemcsak a francia whiskykedvelők legnagyobb örömére.

(Szponzorált tartalom)

És ezt olvastad már?
JóSzaki – a honlap, amiről kizárólag szuperlatívuszokban beszélhetünk
További cikkeink a témában