A férfin először a cipőjét nézzük meg. Vagy a kezét. A tekintetét. A frizuráját? Ha megkérdeznénk a nőket arról, hogy mit néznek meg először egy férfin, akkor valószínűleg ezek valamelyikét mondanák. Nem csak az ápoltság és az intelligencia lényegesek azonban rendszerint a nők számára, hanem néha az olyan egészen apró dolgok is lázba tudják hozni a másik nemet, mint a viselt karóra.
Van-e létjogosultsága manapság a karórának? Az okostelefon mindig velünk van, és mutatja az időt. Ahogyan azonban nagyapáink is ragaszkodtak bizonyos tárgyaikhoz, úgy a mai kor férfijai is előszeretettel választanak a minőségi karórák közül. A NUUS gyűjtése alapján a Fossil, az Orient, a sokak által ismert Casio és a Timex a leginkább keresett márkák napjainkban. De hogy látja ezt egy karóra webshop? Melyek azok a termékek, melyek abszolút vezetik a toplistát?
A Timestore népszerűségi sorrendje alapján a Zeppelin, a Hugo Boss és a Tommy Hilfiger is nagy népszerűségnek örvendenek. A tapasztalatok alapján sokan kifejezetten egy bizonyos márkát keresnek, míg mások az akciós ajánlatokat és a kedvező árkategóriát részesítik előnyben. Alapvetően azonban elmondható, hogy a minőségi karórák idejét éljük. Bár az okostelefon mindannyiunk zsebében, táskájában ott lapul, de az időmérés klasszikus eszköze újra divatba jött.
A karórák nem csupán funkcionalitásuk miatt érdemelnek figyelmet, hanem elsősorban az általuk jelentett stílus kapcsán. A megjelenést a kiegészítőkkel tehetjük teljessé, ráadásul egy márkás karóra sokat elárul tulajdonosának ízléséről is. A mai világban a vonzó megjelenés gyakran nélkülözhetetlen eleme az érvényesülésnek, és a magabiztosságra is jelentős hatással van. A nők számára nyilvánvaló, hogy gyűjteményükben többféle kiegészítő is megtalálható, de a mai kor férfijai is rajonganak egy-egy jól megválasztott darabért.
A karórák számos rajongót tudhatnak magukénak, és gondoskodnak arról is, hogy jól érezd magad a bőrödben, s ennek köszönhetően önbizalommal végezd napi teendőid. Kell ennél több akkor, ha az önérvényesítésről és a sikerről van szó? Bár nem a ruha teszi az embert, de mégsem mehetünk el a megjelenés jelentette értékek mellett.
(Szponzorált tartalom)