Miért van szükségünk erős online jelenlétre?

Az emberek többsége ma már több időt tölt digitális tevékenységekkel, mint alvással – itt hoznak üzleti döntéseket, itt szocializálódnak, itt is vásárolnak. Beszéljünk akár szolgáltatásalapú, üzlethelyiségben működő vagy online vállalkozásról, az erős online jelenlét ma már mindent visz. De ahogy az internet fejlődik, úgy változik az erős online jelenlét definíciója is. Az alábbi cikkben segítünk megérteni az aktuális trendeket.

Az online jelenlét nem szó szerint értendő. Nem egyenlő azzal, hogy online is elérhetőek vagyunk. Láthatónak is kell lennünk, ki kell tűnnünk a kibertér zajos zsúfoltságából! A konkurens márkák szintén itt kommunikálnak, meg kell különböztetnünk magunkat a többiektől, jól látható versenyelőnyöket kell kiépítenünk velük szemben.

 

Az erős online jelenléttel növelhetjük a márkaismertséget, vagyis megkönnyíthetjük a minket még nem ismerő ügyfeleknek a felfedezést. Információforrást biztosíthatunk a rólunk írt visszajelzésekkel, megbízható márkaként pozícionálva magunkat a fogyasztók és a keresőmotorok számára. Nagyobb konverziót is érhetünk el azáltal, hogy a vásárlók a számukra alkalmas időpontban kereshetnek fel minket online.

Online marketingügynökség bevonása

Az erős online jelenléthez számtalan eszköz együttes használata szükséges, melyek egymást erősítve képesek igazán hatékonyan kiemelni minket. Közülük számos eszköz használatát elsajátíthatjuk, de a zajból való kitűnést jellemzően online marketingügynökség segítségével érhetjük el. Lássuk melyek a legfontosabb eszközök az online figyelemért vívott könyörtelen harcban!

Modern weboldal

A fogyasztók igényei az internet által nyújtott lehetőségekkel együtt nőnek, a nem felhasználóbarát weboldalakból hamar kiábrándulnak, sokan a vállalat hitelességét, profizmusát is ez alapján ítélik meg. Kiemelten fontos, hogy szakértő kezekre bízzuk weboldalunk elkészítését, akik tervszerűen megvalósítják elképzeléseinket.

Közösségi média

Hatalmas felhasználói bázisa és megosztási lehetőségei miatt elsőrangú eszköz az online jelenlét felerősítéséhez. Az emberek ezen keresztül formálnak véleményt, ajánlanak egymásnak márkákat, és fejezik ki elköteleződésüket egy-egy termék vagy szolgáltatás iránt. Mindezt nyilvánosan, szinte a nap huszonnégy órájában.

Online hirdetés

A fizetett hirdetés gyors módja annak, hogy a keresőmotorokban, a közösségi médiában ideális ügyfeleink kiemelkedő helyen találkozzanak velünk. Ezek a hirdetések nagyobb elérési arányokkal rendelkeznek, mint az organikus posztok.

SEO

A SEO-zás lényegében egy ingyenes módszer arra, hogy a keresőoldalak első oldalaira kerülhessünk. Ehhez azonban minőségi, kulcsszavakra szabott tartalom, optimalizált képek és linkek építése szükséges. Ehhez hasznos segítséget nyújthat egy online marketingügynökség mindenre kiterjedő tapasztalata. Üzleti blogunkkal további kulcsszavakat célozhatunk meg, relevánsan elmerülhetünk az adott témában, ezáltal pedig még több elsőoldalas megjelenést érhetünk el.

 

Akár ismertségre, akár több eladásra hajtunk, az online jelenlét egyenes utat kínál márkánk növekedéséhez. Összetettsége és kiemelt fontossága miatt azonban érdemes szakértő csapatot is bevonni, egy online marketingügynökségnél ugyanis szinte minden felmerülő eszközre jut egy specialista.

(Szponzorált tartalom)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

További cikkeink a témában