Sőt, a kérdés talán jobban hangzik úgy, hogy te hogy állsz az újdonságokkal? Tapasztalataink szerint ugyanis a vállalkozók három nagy csoportra oszthatóak, már ami a változásokat, újításokat, újdonságokat illeti.
Az egyik csoport mereven elzárkózik, a másik válogatás nélkül bedől mindennek, a harmadik pedig a saját igényeit és lehetőségeit ismerve dönt úgy, hogy a szolgálatába állítja-e az új technológiát avagy sem. Talán nem is kérdés, hogy a három közül melyik a legkifizetődőbb stratégia.
Az új technológia csak eszköz, nem a cél!
Ez a hozzáállás segít neked ugyanis abban, hogy a Klikkmarketing eseti konzultációját is igénybe véve a legtöbbet kihozhasd az AI-ből, vagyis a mesterséges intelligenciából.
Sokan határoztak úgy, amikor megjelent az AI, hogy nincs már tovább szükségük szövegíróra, esetleg kompletten a marketinges munkakört is beszüntették, mondván, hogy majd a gép elintéz mindent.
Csakhogy nem eszik ilyen forrón a kását, így mindenképpen jó, ha észben tartod, hogy a mesterséges intelligencia nem helyetted, hanem veled fog dolgozni. Hogy persze sokat könnyíthet a dolgodon, ám ha kizárólagosan rá támaszkodsz, akkor bizony csalódni fogsz majd.
De lássuk csak, hogy tudod ezt elkerülni!
Válaszolj önmagadnak!
Méghozzá olyan őszintén, ahogy talán senki másnak sem. Ha ugyanis így teszel, akkor mindenképpen a lehető legtöbbet fogod tudni kihozni a mesterséges intelligenciából.
- Mi a cél az AI használatával? Milyen problémát szeretnél megoldani vele? Melyik az a feladat vagy részfeladat, amelyet ilyen módon váltanál ki?
- Ha már tudod az irányt, akkor elkezdheted kidolgozni a folyamatot. Itt azonban fontos megjegyezni, hogy gyakorta kiderül, nem is lesz szükség az AI-re, mert nélküle könnyebben megoldható a feladat. Ha nem származik előnyöd a használatából, akkor semmiképp se erőltesd – divatból vagy hóbortból semmiképp!
- Arra is oda kell figyelni, hogy pontosan és jól érthetően add meg a feladatot, ellenkező esetben szinte használhatatlan lesz az anyag. Így mielőtt belevágnál az AI használatába, győződj meg arról, hogy valóban jobb lesz-e vele, mint nélküle.
Amint láthatod, semmiképpen sem tanácsos eszetlenül belevágni az AI használatába, nézd meg, hogy te mennyire profitálsz belőle. Ha úgy érzed, könnyebb és gyorsabb lesz egy munkafolyamat, akkor jó úton jársz, jól fog jönni a mesterséges intelligencia által kínált lehetőség.
Semmiképpen se tekintsd végleges tartalomnak!
Sokan a finish-ben hibáznak, mert úgy vélik, a kézhez kapott szöveg már egyből használható is. Mi ezzel szemben arra biztatunk, hogy feltétlenül olvasd át, nézd át, és kicsit kozmetikázd meg a végleges szöveget, ugyanis a végén, ha maradnak benne apróbb, AI-re utaló dolgok, akkor azt sem a vevők, sem pedig a Google nem fogja díjazni!
Ha hasonló hasznos trükköket és tippeket szeretnél eltanulni, akkor keresd a Klikkmarketing csapatát!
(Szponzorált tartalom)