Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Teljesen egyértelmű műesésre kapott tizenegyest a Mallorca a Celta Vigo elleni spanyol bajnokin.

A meccs elején Dani Rodriguez feldobta magát a tizenhatoson belül, Ricardo de Burgos Bengoetxea azonban úgy gondolta, szabálytalankodtak a játékossal szemben, befújta a tizenegyest. Ebben eddig semmi különös nincs, hiszen ezt követte a videobíró, a felvételeken pedig egyértelműen látszott, hogy Rodriguez csak feldobta magát. A VAR-szobában ezt valamiért azonban nem látták, a Mallorca így végül megkapta és be is rúgta a tizenegyest:

A vége 5-1 lett a Mallorcának.

Mi meg csak azt kérdezzük, mi értelme így a VAR-nak?

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.