1999-ben és 2000-ben az Adidas elég kemény kampánnyal reklámozta új futócipőit.

Futók, igen, mi mások vagyunk.

Ezen a néven szerepelt a legmerészebbnek tartott Adidas-kampány, ami a futás olyan pillanatait mutatja be, amiket minden futó megtapasztalhat, és amiktől esetleg a nem futók vagy a hétvégi kocogók ódzkodnak, és amiket talán nem is értenek meg egészen addig, amíg el nem határozzák magukat egy kicsit hosszabb kocogásra, esetleg egy futóversenyre. Összefoglalva: a futás életérzését, a sportág szeretetét és kegyetlen, olykor fájdalmas valóságát kapjuk az arcunkba.

Reklámszakmai oldalról nézve pedig minden idők legjobb és legsikeresebb hirdetései között tartják számon a kampányban résztvevő reklámokat, amelyek ráadásul jelentősen növelték az eladásokat.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Megvan a Liverpool új edzője

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés