Sok nyűggel küzdött az előző szezonban a Seattle irányítója, Russell Wilson, ezért úgy érezte, jobb lesz neki pár kilóval könnyebben.

A Super Bowl-győztes Wilson térd- és bokasérülései miatt rossz szezont ment, a liga egyik legmobilisabb QB-je mindössze 259 yardot futott, ami negatív karriercsúcs. Bevallotta, hogy alig tudott rendesen edzeni a nyavalyái miatt, ezért is szaladt fel rá pár kiló.

Ettől most megszabadult, mégpedig egy kaliforniai dietetikus, Philip Goglia módszerével. Ez a fickó segített egyébként az NBA-sztár Carmelo Anthonynak és Kevin Love-nak is, de Kim Kardashian is, hogy ledobják a felesleget.

Na de hogyan?

Ez bő kétszerese egy átlagos férfi napi igényének, ami 2000-2200 kalória körül mozog, Wilson kalóriaadagja olyan 2700 volt. Viszont ami fontos, hogy ezzel párhuzamosan bizonyos ételekről, összetevőkről letiltotta.

A sportolók anyagcseréje jóval magasabb fordulaton pörög, mint az átlagembereké. Minél izmosabb valaki, annál több kalóriára van szüksége, úgyhogy ezen az úton indultunk el.

– mondta a food coach, Goglia. A menüt elnézve, a fehérjét emelte az égbe, aminek jelenléte ugye segíti a zsír égetését.

Ezt eszi Wilson:

  • Reggeli: edzés előtt egy evőkanál lekvár és mandulavaj, reggelire zabpehely, csirkemell gyümölcs és két tojás.
  • Tízóraira gyümölcs és mandula.
  • Kétszer is ebédel: ebédenként fél-fél kiló csirkemell, hozzá rizs vagy jamgyökér, vagy krumpli és zöldség.
  • Uzsonnából is kettő van, egy-egy gyümölccsel, mandulával, és fehérjeturmixszal.
  • Vacsora: hal vagy steak salátával vagy zöldségekkel;
  • Lefekvés előtt: gyümölcs és egy evőkanál cukornádmelasz; illetve ha másnap edzés, akkor gabonapehely, lekvár, almamártás és mandulavaj van terítéken.
  • Étkezések között többször is gyümölcs és 12 mandula, egyszer-egyszer tejsavó fehérjeturmix.

Az eredmény:

(via CBS)

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon