Elég cinkes dolog derült ki a kínai gyártó egyik reklámjáról, de azt azért nem mondanánk, hogy nagyon meglepődtünk. Azon már annál inkább, hogy hogyan derült ki.

Történt, hogy a Huawei az egyik, kifejezetten Egyiptomba szánt reklámjában egy méregdrága tükörreflexes fényképezőgéppel készített képeket próbálta úgy eladni, mintha az a Nova 3 szelfikamerájával készült volna. Nem szép dolog, de aki nem barlangban nevelkedett, az mostanra már rájött, hogy a reklámokban nem mindig mondanak igazat, a mobilgyártókról meg történetesen eddig is lehetett tudni, hogy előszeretettel élnek ezzel a fogással.

Ami ennél sokkal tanulságosabb, hogy hogyan derült fény erre az egészre. Nos, a reklám egyik főszereplője, Sarah Elshamy valamiért úgy gondolta, hogy tök jó ötlet lesz kirakni az Instagramra egy "behind the scenes" fotót, amin történetesen az látszik, ahogy a férfi főszereplő úgy tesz, mintha szelfizne, előtte a DSLR-kamerával.

Hogy Elshamy miért gondolta, hogy ez jó ötlet lesz, nem tudjuk, de az biztos, hogy a bejegyzés azóta eltűnt az Instagramjáról, szóval valószínűleg szóltak neki, hogy ezt annyira nem kéne. Ami viszont az interneten történik, az már az interneten is marad, a Huaweinek pedig minden bizonnyal következik egy nem túl kellemes magyarázkodás, hogy ezt akkor így hogy gondolták.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Tíz egyszerű kérdés, amire iskolásként tudtad a választ – vajon most is menne?

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés