Elég cinkes dolog derült ki a kínai gyártó egyik reklámjáról, de azt azért nem mondanánk, hogy nagyon meglepődtünk. Azon már annál inkább, hogy hogyan derült ki.

Történt, hogy a Huawei az egyik, kifejezetten Egyiptomba szánt reklámjában egy méregdrága tükörreflexes fényképezőgéppel készített képeket próbálta úgy eladni, mintha az a Nova 3 szelfikamerájával készült volna. Nem szép dolog, de aki nem barlangban nevelkedett, az mostanra már rájött, hogy a reklámokban nem mindig mondanak igazat, a mobilgyártókról meg történetesen eddig is lehetett tudni, hogy előszeretettel élnek ezzel a fogással.

Ami ennél sokkal tanulságosabb, hogy hogyan derült fény erre az egészre. Nos, a reklám egyik főszereplője, Sarah Elshamy valamiért úgy gondolta, hogy tök jó ötlet lesz kirakni az Instagramra egy "behind the scenes" fotót, amin történetesen az látszik, ahogy a férfi főszereplő úgy tesz, mintha szelfizne, előtte a DSLR-kamerával.

Hogy Elshamy miért gondolta, hogy ez jó ötlet lesz, nem tudjuk, de az biztos, hogy a bejegyzés azóta eltűnt az Instagramjáról, szóval valószínűleg szóltak neki, hogy ezt annyira nem kéne. Ami viszont az interneten történik, az már az interneten is marad, a Huaweinek pedig minden bizonnyal következik egy nem túl kellemes magyarázkodás, hogy ezt akkor így hogy gondolták.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés