Akár sikeres lesz az Apple kiterjesztettvalóság-projektje akár nem, azt már most kijelenthetjük, hogy a cég marketing szempontból megtalálta az aranytojást tojó tyúkot az ARKittel.

A kiterjesztettvalóság-alkalmazások létrehozására kiadott fejlesztői csomag ugyanis gyakorlatilag olyan ingyenreklámot hoz az Apple-nek, amilyet még az iPhone sem szokott, szinte nem telik el úgy nap, hogy ne érkezne hír egy újabb ügyes megoldásról, ami megváltoztathatja, ahogyan a telefonunkat használjuk.

A legújabb ilyen ötlet a közlekedést teszi sokkal egyszerűbbé: miután a szokott módon kiválasztottuk a telefonunkon a célpontot, az alkalmazás egy kék vonalat vetít ki a valódi utcaképre, jelezve, hogy merre kell mennünk, a fordulókat pedig hatalmas piros nyilak jelzik.

Andrew Hart on Twitter

ARKit + CoreLocation, part 2 https://t.co/AyQiFyzlj3

Persze nyilvánvaló, hogy Andrew Hart öltete nem annyira telefonon, mint inkább egy kiterjesztettvalóság-szemüveggel lenne igazán hasznos (ki az, aki úgy akarna sétálni az utcán, hogy az iPhone-ját végig szemmagasságban tartja?), de ha minden jól megy, talán már arra sem kell sokat várnunk. Sőt, valójában már nem is kell várnunk.

(Nyitókép: Todd Huffman/Flickr)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyó folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés