Nem sokan vannak, akik felhőtlenül tudnak örülni neki, hogy az Apple lassan teljesen száműzi a csatlakozókat a gépeiből, de ha valaki azt gondolná, hogy a probléma újkeletű, akkor érdemes egy pillantást vetnie erre a 2008-as Lenovo-reklámra.

A vicc előzménye, hogy az Apple annak idején úgy hirdette új büszkeségét, a MacBook Airt, hogy az befér egy borítékba, a Lenovo pedig azonnal lecsapott a ziccerre, mondván: lehet, hogy az Apple gépe befér egy borítékba, de az X300-ban legalább vannak csatlakozók.

Az biztos, hogy jóval stílusosabban csinálták, mint legutóbb a Razer.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
15% Naná, és nagyon keményen.
37% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.