Berzsenyi Gábor kapitány történetei a pilótafülkéből a Tu–134-estől a 737–200-asig, és a Maxig.

A Kistuskón, a Tu–134-esen kezdte pályafutását. Repült CRJ–200-ason, Airbus A330-ason, de legtöbbet a Boeing 737-esen dolgozott. A Malév után a világ számos országában repült: vállalt munkát közel-keleti, távol-keleti, indiai és afrikai légitársaságnál. Sokszor izgalmas körülmények között dolgozott. Volt, ahol MIG-ek biztosították a megközelítést, másutt a légitársaság igencsak szabadon értelmezte az üzemeltetési utasítást. Indonéziában például kilebegtetés során a helyi pilóták – szokatlan módon – gázfröccsel igyekeztek elkerülni a tailstrike-ot. Amikor ezt a módszert szóvá tette, nem volt maradása. A Légiközlekedési Kulturális Központ videójában Berzsenyi Gábor kapitány mesél.

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
A Földnek lassan olyan gyűrűje lesz, mint a Szaturnusznak
Ajánlunk neked 3 gyönyörű panorámával megáldott szpotot túrázáshoz