Berzsenyi Gábor kapitány történetei a pilótafülkéből a Tu–134-estől a 737–200-asig, és a Maxig.

A Kistuskón, a Tu–134-esen kezdte pályafutását. Repült CRJ–200-ason, Airbus A330-ason, de legtöbbet a Boeing 737-esen dolgozott. A Malév után a világ számos országában repült: vállalt munkát közel-keleti, távol-keleti, indiai és afrikai légitársaságnál. Sokszor izgalmas körülmények között dolgozott. Volt, ahol MIG-ek biztosították a megközelítést, másutt a légitársaság igencsak szabadon értelmezte az üzemeltetési utasítást. Indonéziában például kilebegtetés során a helyi pilóták – szokatlan módon – gázfröccsel igyekeztek elkerülni a tailstrike-ot. Amikor ezt a módszert szóvá tette, nem volt maradása. A Légiközlekedési Kulturális Központ videójában Berzsenyi Gábor kapitány mesél.

Ez is érdekelhet:

Az előtérről a toronyba: 40 év Ferihegyen

Benis Ervin a forgalmi előtéren kezdte a pályafutását, kemény teleken vezette a havas szolgálatot, majd az 53 méter magas irányítótorony kabinja lett a munkahelye.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés