Na nem azért, mert annyira felháborító, hogy egy angol lord is idegesen lötykölné ki a délutáni teáját miatta, hanem mert annyiszor hallottuk már, hogy vissza kellett keresnünk, nem egy két évvel vagy két hónappal ezelőtti hír kezdett-e el újra terjedni.

Tehát: a legnagyobb közösségi oldalnak az a korszakalkotó ötlete támadt, hogy miután a kattintásvadász cikkeket már legalább háromszor gyalulták le sikeresen az oldalról (nem), ideje lenne kicsit... (kapaszkodj!)

személyesebbé tenni a hírfolyamot.

Ami magyarul nagyjából annyit jelent, hogy maxra pörgetik azt az eddig is sokat kritizált irányvonalat, hogy a felhasználóknak lehetőleg csak olyan cikkek jelenjenek meg a newsfeedben, amivel azonosulni tudnak, mindezzel együtt semmi olyasmi ne jusson el hozzájuk, ami esetleg szembe mehet a világnézetükkel.

Ezt a "ranking signal"-lal fogják elérni aminek következtében az informatívabb cikkek a hírfolyam tetejére kerülnek, míg a kevésbé informatívak lejjebb. Hogy hogyan működik a ranking signal, azt pontosan nyilván nem fogják elárulni, mindenesetre a cikkek informatívságát egy Feed Quality Program nevű cuccal fogják mérni, amelyben a felhasználók 1-5-ig értékelhetik, hogy egy poszt mennyire informatív.

Ez aztán hozzáadódik a Facebook-algoritmus többi eleméhez, mint például hogy mennyire szoros a kapcsolatod a posztolóval, szoktál-e hasonló cikkeket megosztani stb. stb., és végeredményben létrejön az ízlésednek leginkább megfelelő, tökéletesen kilúgozott hírfolyam. Juhé.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyó folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés