Na nem azért, mert annyira felháborító, hogy egy angol lord is idegesen lötykölné ki a délutáni teáját miatta, hanem mert annyiszor hallottuk már, hogy vissza kellett keresnünk, nem egy két évvel vagy két hónappal ezelőtti hír kezdett-e el újra terjedni.

Tehát: a legnagyobb közösségi oldalnak az a korszakalkotó ötlete támadt, hogy miután a kattintásvadász cikkeket már legalább háromszor gyalulták le sikeresen az oldalról (nem), ideje lenne kicsit... (kapaszkodj!)

személyesebbé tenni a hírfolyamot.

Ami magyarul nagyjából annyit jelent, hogy maxra pörgetik azt az eddig is sokat kritizált irányvonalat, hogy a felhasználóknak lehetőleg csak olyan cikkek jelenjenek meg a newsfeedben, amivel azonosulni tudnak, mindezzel együtt semmi olyasmi ne jusson el hozzájuk, ami esetleg szembe mehet a világnézetükkel.

Ezt a "ranking signal"-lal fogják elérni aminek következtében az informatívabb cikkek a hírfolyam tetejére kerülnek, míg a kevésbé informatívak lejjebb. Hogy hogyan működik a ranking signal, azt pontosan nyilván nem fogják elárulni, mindenesetre a cikkek informatívságát egy Feed Quality Program nevű cuccal fogják mérni, amelyben a felhasználók 1-5-ig értékelhetik, hogy egy poszt mennyire informatív.

Ez aztán hozzáadódik a Facebook-algoritmus többi eleméhez, mint például hogy mennyire szoros a kapcsolatod a posztolóval, szoktál-e hasonló cikkeket megosztani stb. stb., és végeredményben létrejön az ízlésednek leginkább megfelelő, tökéletesen kilúgozott hírfolyam. Juhé.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
43% Igen, de menedzselhető.
46% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés