Negyvenegy méteres magasságból irányítják a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér érkező, induló és guruló forgalmát. A legforgalmasabb időszakban öt emberen múlik, hogy minden rendben menjen.
Hogyan adják kézről kézre a járatokat a légiforgalmi irányítók? Milyen technika segíti őket, amikor rosszak a látási viszonyok? Milyen speciális nyelven kommunikálnak a pilótákkal, hogy elkerülhetők legyenek a félreértések? Mennyit dolgozhat egy irányító? Hány órát tölthetnek el a radar előtt a mozgalmas órákban? Ez, és még sok minden más is kiderül a Légiközlekedési Kulturális Központ legújabb videójából.
Ez is érdekelhet:
Légy résen, mert épp valami fontos történik!
Napokon belül új magazint indítunk, tarts velünk a nulladik pillanattól! November elején startol a Raketa.hu, a Player-csoport jövőmagazinja, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire!
Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okosotthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót!
Ha szeretsz jó időben jó helyen lenni, kövesd be a Rakéta Facebook-oldalát, hogy azonnal tudd, ha kilőttük a magazint!