Az Allee-ban már konkrétan leparkolt a jövő egy darabja, és még pózol is a kamerának.

Mi a JövőTér?

Az Allee átriumában a látogatók testközelből ismerhetik meg a technológiai újításokat – ami meg is magyarázza, miért éppen a JövőTér nevet kapta –, és nemcsak nézni lehet őket, hanem ki is próbálni.

A kiállítások és az interaktív programok olyan fejlesztéseket mutatnak be, amelyek már ma formálják a holnapot.

  • Látható volt már a világ első szelfirobotja,
  • jelenleg is megtekinthető a Talking Head nevű AI-fej, ami utánozza a mimikát és a fejmozdulatokat (kicsit para, de zseni),
  • április utolsó szombatján pedig lehet elmével irányítva lufit fújni és egy humanoid droid-dal is lehet majd találkozni
Ez az a bizonyos Talking Head nevű AI-fej
Vagyis azt is mondhatjuk, hogy a JövőTér az a hely, ahol a robotok már nem csak sci-fi-díszletek. Ugyanakkor a JövőTér nem csak egy szimpla látványosság, mert közben arra is ösztönöz, hogy elgondolkodjunk a robotika, a mesterséges intelligencia és az emberi kreativitás kapcsolatáról, azaz arról, hogy milyen jövőt formálunk épp most.

Az Allee bevásárlóközpont tavaszi kampánya a technológia és a jövő jegyében indult el április elejével, középpontban egy különleges, mesterséges intelligencia – és persze az emberi kreativitás – segítségével létrehozott karakterrel, Alízzal, valamint egy interaktív kiállítással, ami április 30-ig olyan futurisztikus szintre emeli a klasszikus plázázás élményét, hogy a sci-fi-rajongók is összekacsinthatnak mondjuk éppen Alíz felé.

Ráadásul a programok mellett most egy dubaji utazást is nyerhetsz, ahol megtapasztalhatod, milyen lenne ha előreutaznál az időben. Ha április 26-án ellátogatsz az Allee-ba, akkor azt is kipróbálhatod, hogyan lehet gondolattal versenyautót irányítani, és egy humanoid robottal is összefuthatsz.

Egyébként nem ez az első alkalom, hogy az Allee figyelemre méltó technológiai újítással rukkol elő, de most először kapott az AI konkrét arcot. És Alíz nem csupán a tavaszi kampány arca, a tervek szerint hosszú távon is visszaköszön majd a digitális platformokon – persze nem az influenszerek helyett, hanem mellettük, egy új kommunikációs szintet képviselve.

 

De ki is Alíz?

Alíz egy mesterséges intelligencia és az emberi kreativitás segítségével megalkotott karakter, aki az Allee kampányarca, az a küldetése, hogy közelebb hozza a látogatókhoz a bevásárlóközpont tavaszi programjait, termékeit és üzeneteit.

Okos, stílusos, egy kicsit szórakozott, de éppen ettől lesz emberközeli. Imád sportolni, tudatosan étkezni, moziba járni, és persze vásárolni. A későbbiekben pedig olyan fontos témákra is reflektál majd, mint a fenntarthatóság vagy az állatvédelem. Csak nem a szokásos unalmas módon, hanem egy laza, vizuálisan ütős formában.

Mi a célja Alízzal az Alleenak?

Nem akarunk félrebeszélni: Alíz azért született, hogy megszólítsa a 20–39 éves, tech iránt lelkes, geek beütésű fiatalokat, és közben megmutassa, hogy egy pláza is lehet menőbb, mint egy startupiroda drónszimulátorral.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt az Allee.

(Forrás, fotó: Allee)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Amikor egy virtuális sárkány segít a gyógyulásban – Te is részese lehetsz!

Valóra vált álom lehet az iOS 19 egyik funkciója az iphone-osoknak

Budaörsön van a világ egyik legokosabb autópálya-szakasza

További cikkeink a témában