Ma már csak az akar repülni, aki szeretne hazajutni, de az nagyon. Az áruszállítás viszont egyre fontosabb.

Ötven óra alatt fordult meg Sanghajból a Wizzair legújabb Airbus A321Neója, hogy orvosi védőeszközöket hozzon a Távol-Keletről. Úton van a Fülöp-szigetek felé a Smartwings egyik Boeing 737–900-asa, hogy közel kétszáz ottragadt turistát szállítson Csehországba. Ülésekkel rakták tele a Kalitta Air Boeing 747-eseit, amelyek több ország megbízásából evakuáltak turistákat a járvány kezdetén. Néhány nappal ezelőtt pedig egy Airbus A319-es landolt az Antarktisz egyik fagyos futópályáján. Csak egy-két példa a közelmúltból. A Légiközlekedési Kulturális Központ videója képet ad róla, miről szól napjainkban a hetek alatt teljesen megváltozott légi közlekedés.

Ez is érdekelhet:

Mi lesz a repüléssel a járvány után?

Új időszámítás kezdődik a légitársaságok, repterek, repülőgépgyártók és persze az utasok életében.

(Nyitókép: a Suparna Airlines Kínából érkezett repülőgépe, fedélzetén orvosi védőeszközökkel a Liszt Ferenc-repülőtéren 2020. március 24-én. A gép több mint hárommillió maszkot, százezer koronavírus-tesztet és nyolcvanhat lélegeztetőgépet hozott. Fotó: Kovács Tamás/MTI)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában