Talán nem tudtad, de a Facebookhoz hasonlóan az Instagram is részletes listát vezet az érdeklődési köreidről, ami alapján aztán megpróbálnak a legrelevánsabb reklámokkal bombázni.

Mi ezzel eddig nem sokat foglalkoztunk, elvégre tök mindegy, hogy a mosópor- vagy az okostelefonhirdetést kell reflexből átgörgetnünk, de most Eric Ginsburgnek hála elég komoly figyelmet kapott ez a funkció. A Munchies újságírója arra hívta fel a figyelmet egy Twitter-posztban, hogy mekkora baromságokat tart számon róla az Instagram, többek között a műanyagot és a netmums-ot is az érdeklődési körébe sorolva. Ezzel valóságos lavinát indított el, hiszen a Twittert azóta ellepték az #InstagramAds hashtaggel ellátott bejegyzések, amelyekben a felhasználók posztolják ki boldogan, micsoda hülyeségeket gondol róluk az Insta.

Ha kíváncsi vagy rá, hogy téged mi érdekel az Insta szerint, akkor néhány kattintással kiderítheted. Bár jól el van rejtve a menürendszer legaljára, de azért meg lehet találni. Tehát: az Instagram alkalmazásban katt a három csíkra a jobb felső sarokban, majd Beállítások -> Biztonság -> Adatok elérése -> És itt legalul az "érdeklődési köreid a hirdetéseknél" alatt az "összes megtekintése". Jó szórakozást!

(Forrás: HVG, Nyitókép: Pexels)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon