Óriási, fekete, fújtat, szuszog, és elhúzna ezer tonnát is.
A MÁV mozdonyos sorozatának mostani epizódja a legendás 424-es gőzöst mutatja be – azt, amelyik élőben is megtekinthető október végéig a közlekedési múzeum kiállításán.
A sorozat korábbi részei:
Remek kisfilmet készített a MÁV az ikonikus, 149 ezer köbcentis NOHAB mozdonyról
A magyar vasúttörténet egyik kultikus vontatójáról bármilyen videó érdekes, de ez jó is.
Íme Szergej, a MÁV 2000 lóerős dízel-villanymozdonya
Ha ismered, azért, ha nem ismered, azért érdemes megnézni róla ezt a videót.
A MÁV Szöcskéje száz tonnákat mozgat, és mindenki szereti
Íme, a V46-os mozdonysorozat, amelyet senki nem hív így.
Bendegúz, aki a Széchenyi-hegytől Hűvösvölgyig pöfög
A MÁV mozdonyait bemutató sorozatban egy Guinness-rekorder következik.
Gigant, az 5000 lóerős magyar óriási villanymozdony
„Amit mögé akasztanak, azt húzza.”
A V12-es MÁV-mozdony, amelynek beindítását tizenöt kilométerről is meghallani
A Csörgő becenév igazán visszafogottan utal arra, milyen hangokat ad ki indításakor a dízelgép.
230-cal is tudna menni Taurus, a MÁV szolmizáló villanymozdonya, ha bírná a magyar sín
160-at azért nálunk is megfut.
Havonta 22 ezer kilométert tesz meg egy-egy MÁV TRAXX mozdony, közben a gulyáslevesre is vigyáznak
A Bombardier korszerű típusa Nyugat-Európában is népszerű, nálunk is szeretik.
1977 óta tartozik hozzá a magyar vidék képéhez a csehszlovák Bzmot motorvonat
Valószínűleg egy darabig ez még így is lesz.