Kérsz egy virtuális sajtburgert?

A McDonald's február elején nyújtotta be az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalához a kérelmet, amely arról szól, hogy az étteremlánc a jövőben a virtuális élelmiszer- és italágazatban kíván terjeszkedni a jövőben.

A dokumentumok szerint a Meki be szeretne szállni az NFT-bizniszbe is, mivel a védjegyüket kiterjesztették műalkotásokra, szöveges tartalmakra, hang- és videofájlokra, valamint nem helyettesíthető tokenekre (NFT) is. A McDonald's bejegyzése ezenkívül még saját szórakoztató tartalmak és egyéb virtuális rendezvények szervezésére is vonatkozik.

A Meki nem titkolt célja, hogy a metaverzumban is éttermeket nyissanak, ahová a felhasználók ugyanúgy betérhetnek, majd mint a valóságban.

A McDonald’s már egy ideje kacsintgat a metaverzum felé, tavaly októberben egy saját NFT-t is bemutattak, amivel a McRib nevű szendvicsük negyvenedik évfordulóját ünnepelték. A nagy cégek egyébként egymás után ugranak be a virtuális valóságban létező világokba: nemrég az Adidas, a Nike és a Coca-Cola is hasonló lépésre szánta el magát.

(Forrás: Hypebeast; kiemelt kép: McDonald's)

Ez is érdekelhet:

Elképesztő videót készítettek egy fúziós reaktor belsejében

A JET reaktora rekordot döntött, egy kamera pedig felvette az egész folyamatot.

A SpaceX több tucatnyi műholdját kicsinálta egy mágneses vihar

Egy napja lőtték fel őket, nem működtek sokáig.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Kapu Tibor mikrobiomja is segítheti a jövő Mars-expedícióit

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés