Kérsz egy virtuális sajtburgert?

A McDonald's február elején nyújtotta be az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalához a kérelmet, amely arról szól, hogy az étteremlánc a jövőben a virtuális élelmiszer- és italágazatban kíván terjeszkedni a jövőben.

A dokumentumok szerint a Meki be szeretne szállni az NFT-bizniszbe is, mivel a védjegyüket kiterjesztették műalkotásokra, szöveges tartalmakra, hang- és videofájlokra, valamint nem helyettesíthető tokenekre (NFT) is. A McDonald's bejegyzése ezenkívül még saját szórakoztató tartalmak és egyéb virtuális rendezvények szervezésére is vonatkozik.

A Meki nem titkolt célja, hogy a metaverzumban is éttermeket nyissanak, ahová a felhasználók ugyanúgy betérhetnek, majd mint a valóságban.

A McDonald’s már egy ideje kacsintgat a metaverzum felé, tavaly októberben egy saját NFT-t is bemutattak, amivel a McRib nevű szendvicsük negyvenedik évfordulóját ünnepelték. A nagy cégek egyébként egymás után ugranak be a virtuális valóságban létező világokba: nemrég az Adidas, a Nike és a Coca-Cola is hasonló lépésre szánta el magát.

(Forrás: Hypebeast; kiemelt kép: McDonald's)

Ez is érdekelhet:

Elképesztő videót készítettek egy fúziós reaktor belsejében

A JET reaktora rekordot döntött, egy kamera pedig felvette az egész folyamatot.

A SpaceX több tucatnyi műholdját kicsinálta egy mágneses vihar

Egy napja lőtték fel őket, nem működtek sokáig.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így fog kinézni a 25 év után feltámasztott legendás Nokia modern változata

Ez lenne a protokoll, ha egy Földre veszélyes aszteroida közeledne a bolygónk felé

Így néz ki egy esőfelhő belseje egy ejtőernyős szemével

További cikkeink a témában