Feri bácsi elmondja ezt, és még sok más érdekes dolgot is.

Nagy utasszállítók között kisgépek gyakorolnak. Airbusok, Boeing 737-esek mellett business jetek érkeznek. A magángépek pilótái néha szokatlan kérésekkel fordulnak a tornyoshoz. Hogyan koordinálják a forgalmat a légiforgalmi tájékoztatók? Miben tér el ez a munka a klasszikus légiforgalmi irányítástól? Hogyan segítik az induló és érkező gépek pilótáit? Mennyire ismeri ki huszonöt éves tapasztalattal a háta mögött a tájékoztató tiszt a helyi időjárást? Milyen nomád körülmények között zajlott a forgalom koordinálása a szovjet egységek kivonulása után, és milyen változásokat hozott az új torony? Irány Debrecen, történetek a toronyból a Légiközlekedési Kulturális Központ videójában.

Ez is érdekelhet:

Legendás lopakodó az 51-es körzetből: SR–71 Blackbird

3,3 Mach feletti sebességgel repült, kevesebb mint két óra alatt tette meg a London–New York távolságot, miközben a radarok számára láthatatlan volt. Egy ikonikus lopakodó története.

És ezt olvastad már?
És akkor a pilóták elaludtak utazómagasságon…