Trangóni Béla Il–18-ason kezdte, Boeing 767-esen fejezte be, és az élményeit nem cserélné el semmilyen lottófőnyereményre.

Akkor kezdett az Il–18-ason repülni, amikor a Malév hol utas-, hol áruszállítóként használta a típust. Akkoriban az is előfordult, hogy az este száz utassal Ferihegyen landoló gép másnap malacokat vagy csirkéket szállított a Közel-Keletre. Trangóni Béla kapitány sok típussal büszkélkedhet: amikor megjelentek a nyugati gépek a Malév flottájában, ő nem a 737-esre vágyott, hanem a Boeing 707-esre: a nyolcvanas évek végén ugyanis egy rövid időre két 707-es is feltűnt Ferihegyen cargo járatokat teljesítve. Trangóni Béla Floridában, a PanAm akadémiáján szerzett képesítést a típusra. Az élet úgy hozta, hogy ezeken a gépeken csak kevés órát gyűjthetett, de jött a következő nagy szerelem: a Boeing 767-es. Áruszállítás, charterjáratok, vastag fedélzeti pénztárcák, egzotikus célállomások a Légiközlekedési Kulturális Központ új videójában.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Tíz egyszerű kérdés, amire iskolásként tudtad a választ – vajon most is menne?

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés