Trangóni Béla Il–18-ason kezdte, Boeing 767-esen fejezte be, és az élményeit nem cserélné el semmilyen lottófőnyereményre.

Akkor kezdett az Il–18-ason repülni, amikor a Malév hol utas-, hol áruszállítóként használta a típust. Akkoriban az is előfordult, hogy az este száz utassal Ferihegyen landoló gép másnap malacokat vagy csirkéket szállított a Közel-Keletre. Trangóni Béla kapitány sok típussal büszkélkedhet: amikor megjelentek a nyugati gépek a Malév flottájában, ő nem a 737-esre vágyott, hanem a Boeing 707-esre: a nyolcvanas évek végén ugyanis egy rövid időre két 707-es is feltűnt Ferihegyen cargo járatokat teljesítve. Trangóni Béla Floridában, a PanAm akadémiáján szerzett képesítést a típusra. Az élet úgy hozta, hogy ezeken a gépeken csak kevés órát gyűjthetett, de jött a következő nagy szerelem: a Boeing 767-es. Áruszállítás, charterjáratok, vastag fedélzeti pénztárcák, egzotikus célállomások a Légiközlekedési Kulturális Központ új videójában.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így néz ki egy rejtett galaxis a Földtől 11 millió fényévre

Van egy szó, amit a világ szinte minden nyelvén hasonlóan értenek és használnak

Erre a tíz egyszerű kérdésre iskolásként tudtad a választ – vajon most is menne?

További cikkeink a témában