Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Van jobb az Aston Martin Vanquishnél? Van hát: a tető nélküli Vanquish, amelynek az időzítése is majdnem tökéletesen sikerült.

Akár szándékos, akár véletlen az időzítés, el kell ismerni, egy kabriót kevés dologgal lehet jobban eladni, mint olyan szintű hőséggel, amilyen momentán szinte az egész északi féltekén tombol, a lelkes előrendelőket pedig valószínűleg az sem nagyon érdekli, hogy mire a kocsi megérkezik, már rég nagykabátot fognak hordani. A hideg ellen pedig a menetszél sem véd, így legfeljebb a vászontetőben bízhatnak majd, amely 14 másodperc alatt nyílik ki teljesen.

A DBS Volantét nyugdíjba küldő kocsiról nagyon sok újdonságot nem tudunk mondani, ugyanis kívül-belül szinte teljesen megegyezik a kupéval, bár annál egy kicsit nehezebb lett (kilenc kilogrammal, egész pontosan) és a csomagtartó valamint a hátsó szárny kialakítása is változott egy kicsit. Bár egy kabriónál nem a legfontosabb szempont, azért leírjuk, hogy a csomagtér elég jelentősen, 50 százalékkal megnőtt az elődhöz képest, így már 279 liter áll a rendelkezésünkre.

A teljesítmény nem változott a Vanquishez képest, így a Volantében is az 573 lóerős, hatliteres, V12-es AM11 motort találjuk, hatfokozatú automata váltóval és hátsókerék-hajtással. A kocsi Németországban 265 ezer euróért lesz kapható, vagyis közel 80 millió forintot kell leszurkolnunk, ha azt szeretnénk, hogy egy ilyen szépség álljon a garázsunkban.

Ha még több szép nyitott tetejű kocsit szeretnél látni, olvasd el a legmenőbb kabriókról szóló cikkünket is!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.