Egy Audi Q5-ről, pláne egy Porsche Cayenne-ről könnyen megmondjuk, hogy díszterepjárók, de mi a helyzet akkor, ha a terepjárók atyja, vagyis a Land Rover mutat be egy új SUV-ot? Összeszedtünk néhány érvet és ellenérvet, hogy könnyebben el tudd dönteni, terepjárókat gyárt-e még a Land Rover, vagy csak a régi szép emlékek mondatják velünk, hogy a Discovery Sport több egy átlagos SUV-nál.

Terepjáró, mert:

  • Land Rover
  • A 240 lőerős benzines és 190 lóerős dízelmotor teljesítménye inkább illik a Pilisbe, mint a Budaörsi úti dugóba
  • 21,2 centis hasmagasság
  • A srácokat Haldex-rendszerű összkerékhajtás és független hátsó felfüggesztés nélkül is el lehet vinni a suliba
  • Hatfokozatú manuális váltó
  • A nyolccolos érintőképernyő hangfelismerő navigációs rendszerrel és wifi-hotspottal bárhol jól jön, de igazán csak azok tudják értékelni, akik tévedtek már el az isten háta mögött az éjszaka közepén
  • Vontatásasszisztens 4 prez!

Családi autó, mert:

  • Akár hét személy is elfér benne 2-3-2-es osztásban
  • De ha csak öten utazunk, akkor a hátsó lábtér akár egy méteresre is növelhető
  • 150 lóerős dízelmotor
  • Kilencfokozatú automata váltó
  • 4,6 méteres hossz
  • A sávelhagyás-figyelmeztető és táblafelismerő rendszer terepen lényegében értelmezhetetlen, de az automata vészfékező is inkább városban hasznos
  • Túl szép ahhoz, hogy összesározd

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon