Legalábbis a CR-V legújabb reklámjában, amelyben az optikai illúzióé a főszerep.

A reklám faék egyszerűségű üzenete egyébként annyi, hogy nem minden az, aminek látszik. A Honda CR-V például egy benzinfaló SUV-nak látszik.

A tanulság, hogy ha az összes öblítőszer, fejfájás-csillapító és intim betét hirdetését a Honda (vagy a Mercedes) marketingeseire bíznák, akkor a reklámblokk lenne a kedvenc tévéműsorunk.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Igazi családi autó az elektromos Opel Grandland

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés