Év végéig 210 tonnát.

Az év végéig a saját márkás ásványvizek PET-palackjainak súlycsökkentésével, valamint a műanyag-csomagolásuk visszaszorításával további 210 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország.

Idén júniustól

a vastagabb, színnel nyomtatott fólia helyett egy átlátszó, vékonyabb és festékmentes fóliát használnak az ásványvizeik egységcsomagolására,

ezért kevesebb fóliára lesz szükség. A nyomatlan fólia ráadásul könnyebben újrahasznosítható, használatával elkerülhetők a víz- és légszennyezést okozó festési folyamatok.

A Lidl 2018-ban jelentette be, hogy 2025-re húsz százalékkal csökkenti a műanyag-felhasználását, és száz százalékig újrahasznosíthatóvá teszi a sajátmárkás termékei műanyag-csomagolásait. Idén év végéig megszüntetik az egyszer használatos műanyag termékek – szívószálak, eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök, műanyag fültisztító pálcikák – árusítását.

Ez is érdekelhet:

Ezektől a cégektől származik a legtöbb műanyaghulladék

A vállalatok nem dobják el a szemetet – azt megteszik az emberek, akik megvásárolják a termékeiket. A felelősség viszont a cégeké is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
9% Piastri
2% Russell
9% Egy másik versenyző
Advertisement
Hirdetés