A csomagolás legnagyobb kihívása, hogy miként lehet a termék időtálló, újrahasznosítható és nem a szekrény mélyére suvasztott kacat. Hát így!

Mert az egy dolog, hogy naponta ezernyi dolgot, legfőképp élelmiszert veszünk magunkhoz, aminek a csomagolása aztán egyből a kukában végzi. De a lényeg pont az lenne, hogy a lehető legkisebb mértékben terheljük a környezetet.

Rita Rivotti dizájner szinte mondhatni, tökéleteset alkotott ebből a szempontból. A Companhia das Lezírias portugál borászat tyto alba borsorozatához ugyanis olyan fadobozt tervezett, ami az ital elfogyasztása után madárházként kaphat új életet.

Amikor a palack a fadoboz belsejében van, a címkén található bagoly szeme kifelé néz. Miután viszont a bort kivették, a fadoboz madárházként használható tovább.

Ilyen, amikor a marketing és a tudatosság kéz a kézben járnak! Zseniális megvalósítás, csak gratulálni tudunk!

(via)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
36% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
64% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés