Soha nem volt olyan népszerű a klasszikus G-osztály, mint manapság, csak már nem munkára és terepjárásra használják, hanem státuszszimbólumnak számít. Aki nem akar beállni a sorba, és megvenni a sokadik G 63 AMG-t, annak itt egy elég egyedi átirat.

Dany Bahar nevét a Lotus kapcsán hallottuk, most pedig új céget talált magának a befektető. Az Ares Design a legendás olasz sportkocsik szülőhelyén, Modenában rendezte be gyárát, és luxusautókat épít át egyedi igények szerint még fényűzőbbé. Most itt a legújabb alkotásuk, az X-Raid, amit olyannyira átalakítottak, hogy alig lehet ráismerni az eredetire.

Pedig egy jól ismert terepjáróról, a Mercedes-Benz G-osztályról van szó. A domborított formához talán a 2012-es Ener-G-Force tanulmányautó adta az ihletet, ami a G-osztály jövőjét vázolta fel, de az biztos, hogy a szögletes tetőn és a szinte függőleges ablakokon kívül az X-Raid alig hasonlít a kiindulási pontként szolgáló Mercedes-Benzre.

Az alapot a G 63 AMG adta, úgyhogy 5,5 literes V8-as dolgozik benne, de nem elégedtek meg a gyári 571 lóerős teljesítménnyel, ezért 750 lóerőre képes az Ares Design újdonsága. Mivel az új karosszéria szénszálas anyagból és alumíniumból készült, sikerült 200 kilogrammot spórolni a tömegéből, és az X-Raid simán megfutja a 250 km/órát.

Belül pontosan úgy néz ki, mint ahogyan egy luxusterepjárót elképzelsz, négy kényelmes fotellel, mindent bőr vagy fa borít. A műszerfal teljesen új, de azért ha ismerős vagy a Mercedesekben, akkor nem fogsz eltévedni itt sem. Nem ez az egyetlen újdonság az Ares Design műhelyéből, hamarosan elkészül a Bentley Mulsanne kupéváltozata is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés