Az új 500-asnak már van elektromos változata, és most, hogy hatvan éves lett, az eredeti modell is jövőbemutató hajtást kapott. Egy olasz műhely építi át villanymotorosra a legendás kisautót, amivel bátran járhatjuk az óvárosok utcáit is.
20 lóerős és 30 Nm a legnagyobb nyomatéka, ami nem sokban tér el az eredeti kéthengeres benzinmotorétól, de ez a Fiat 500 tisztán elektromos hajtású. Egy olasz műhely, az Officine Ruggenti építi át villanymotorosra a legendás kisautót, ami szerény teljesítménye ellenére is 85 km/órás sebességre képes, tehát az óvárosi utcákra és kis falvak közé tökéletes lehet.
A konnektorról tölthető 500-as négyfokozatú váltóművet kapott, és csak 55 kilogrammal nehezebb a benzinesnél, mivel az üzemanyagtartályt, a pótkereket és az eredeti akkumulátort elhagyták belőle. A lítiumion telep 7,5 vagy 15 kilowattórás lehet, a feltöltése 3 vagy 5 órát vesz igénybe, utána 95 vagy 150 kilométer az elérhető hatótáv.