Egy autó mindenkinek: ezzel a szlogennel mutatta be az i30 harmadik generációját a Hyundai, és nem nehéz észrevenni, hogy a Golf, Astra és Focus babérjaira törnének vele.

Előbb csak részleteiben, majd most teljes egészében is leleplezte új kompaktját a Hyundai. Az új i30 már a típus harmadik generációja 2009 óta, és ahogyan az előző két széria, úgy ez is nagy előrelépést jelent az elődjéhez képest. A hatszögletű hűtőmaszkról könnyen felismered majd, hogy ez egy Hyundai, a LED-es fényszórók vonzóvá is teszik, profilból és hátulról pedig a Peugeot 308 és a Volkswagen Golf józan stílusát juttatja eszedbe.

Belül is teljesen megújult az autó, a műszerfalon egészen magasra került a 8 colos érintőképernyő, amihez tolatókamera és TomTom Live navigáció is tartozik. Az adaptív tempomat, autonóm vészfékező, holttérfigyelő, sávtartó és fáradtságfigyelő rendszerek sem hiányozhatnak, ha komolyan gondolja a Hyundai, hogy a Golf, Astra és Focus ellenfele lesz az új i30.

A Volkswagenhez hasonlóan már a Hyundai is csak turbós motorokkal gyártja a kompaktját. A belépőt jelentő ezres háromhengeres benzines 120 lóerős, a vadonatúj 1,4 literes T-GDi pedig 140 lóerős, és duplakuplungos váltóval is kérhető. Az 1,6 literes turbódízelt 95, 110 és 136 lóerős kivitelben lehet rendelni. És ez még nem minden: a Hyundai már a Nürburgringen végzi az utolsó simításokat az érces hangú i30 N sportkivitelen.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés