Nem kerülheti el a downsizing trendjét a Jeep sem, az amerikai márka legkisebb típusát mostantól háromhengeres motor is hajthatja. A megújult Renegade kapja meg elsőként a Fiat vadonatúj fejlesztésű motorjait.

A Jeep jellegzetes hetes osztású hűtőmaszkja és a karakteres kockaformája megmaradt, de sok téren megújult az amerikai márka legkisebb típusa, amit még 2014-ben mutattak be. A kerekek 19 colosak, a fényszórók immár teljesen LED-esek is lehetnek, a hátsó lámpák formája pedig még mindig a második világháborús benzines kannákat idézi, de az is háromdimenziósabb lett.

A legfontosabb újítás a lemezek alatti részt érinti, ugyanis mostantól egy Jeep is lehet háromhengeres, a Renegade kapja meg elsőként a Fiat vadonatúj fejlesztésű benzinmotorjait. A kisebbik 1 literes, turbós, 120 lóerőre és 190 Nm-re képes, ehhez mindenképpen hatfokozatú kézi váltót és elsőkerék-hajtást adnak.

A nagyobbik motor sem túl nagy, hiszen 1,3 literes, négyhengeres, szintén turbós, 150 vagy 180 lóerővel, mindkét esetben 270 Nm maximum nyomatékkal. A Jeep ezeket már csak automatával adja, az előbbit hatfokozatú duplakuplungossal, az utóbbit kilencfokozatú bolygóművessel, és ehhez már összkerékhajtás is kérhető.

A dízelek nem változtak, 1,6 és 2 literes, 120, 140 és 170 lóerős változatban készülnek, de a korábbinál tisztábbak lettek. A Renegade belül jobb minőségű anyagokat, több tárolóhelyet, 7 vagy 8,4 colos érintőképernyőt kapott, és mostantól sávelhagyásra figyelmeztető és táblafelismerő rendszer is járhat hozzá.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés