A legmacsósabb Jeepek ezek a gyári átépítések

Minden évben húsvétra időzítik a legnagyobb Jeep-találkozót az Egyesült Államokban, a Moab sivatagban, Utahban. A gyártó is itt mutatja meg, hogy mennyi mindent lehet kihozni a szériamodellekből.

Jeep 4SPEED

Rögtön az elején mindent kihoztak a súlycsökkentésből, a 4SPEED ugyanis egy olyan Wrangler, aminek se teteje, se ajtaja nincsen, a biztonságát bukócsövek szolgálják, és a karosszériát is alaposan kikönnyítették. A fürge mozgatást egy kétliteres, turbós négyhengeresre bízták.

Nacho Jeep

A szériamodellhez egy fokkal közelebb áll, de azért még mindig elég macsós a Nacho Jeep, amit pontosan a moziban fogyasztott ropogtatnivalóról neveztek el, a színe éppen illik is hozzá. Az oldalán karámajtóval helyettesítették a hagyományos darabokat.

Jeep Sandstorm

Még mindig a könnyű felépítményeknél tartunk, a Sandstorm ugyan megtartotta a tetőt, de a teljes hátsó részét platóvá alakították, ahol magával viheti a pótkerekét, akárcsak a tereprali-versenyautók. 6,4 literes V8-asával pedig legalább olyan gyors is, mint azok.

Jeep Jeepster

Az eddig látottakhoz képest egészen polgári a leszedhető keménytetős Jeepster, aminek szintén a Wrangler adja az alapját, és a legnagyobb érdekessége a piros-fehér festés, amivel a legendás terepjáró típus 1966-ban gyártott elődjét idézi.

Jeep J-Wagon

Az ötajtós, hosszabb változatú Wranglerre épül a J-Wagon, és ezzel már a városban is ugyanúgy eljárhatsz, mint a szavannán. A Jeep ezen a típuson mutatja meg, hogy a lámpáktól a csörlőn át a snorkelig mennyi mindent rendelhetsz hozzá a katalógusból.

Jeep Wagoneer Roadtrip

A végére tartogattunk egy igazi csodát, az 1962-től gyártott Wagoneer modernizált változatát. A gyártó szerint a Roadtrip modern műszaki alapokra épül, de a karosszériája éppen úgy néz ki, mint ahogyan a Grand Cherokee elődjének ismerjük. Már indulnánk is vele, akár a világ végére.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon