Lehet, hogy dízel nem lesz az új Volvóból, de sportváltozat igen

Nemsokára lerántja a leplet a Volvo az új középkategóriás limuzinjáról, az S60 következő generációjáról pedig már eddig is tudtuk, hogy nem lesz belőle dízel. Hibrid és sportváltozat azonban igen, és most az utóbbiról árult el részleteket a gyártó.

Mióta vezettük, azóta tudjuk, hogy nagyon jól sikerült az új Volvo V60, és hamarosan jön a márka következő dobása, a középkategóriás típus lépcsőshátú változata, az S60. A premiert egy héten belül tartják, és addig is elárultak néhány dolgot az újdonságról. Nemrég például azt, hogy ez lesz az első új Volvo, amihez nem kínálnak majd dízelmotort, most pedig egy ennél izgalmasabb részletet osztottak meg róla.

A V60-hoz hasonlóan az S60 kínálatát is négyhengeres benzinmotorok alkotják, és kétféle teljesítményű plug-in hibrid is lesz, közülük az erősebb a T8 Twin Engine, 400 lóerővel és 640 Nm nyomatékkal. Most ennek a sportosított változatát jelentették be: a Polestar Engineered kivitel 415 lóerő és 670 Nm nyomaték leadására lesz képes.

Nem merül ki ennyiben a Polestar emblémás változat átalakítása, hiszen feszesebbre hangolt futóművet, könnyebb alumínium kerekeket, Öhlins hangolható lengéscsillapítókat és Brembo fékeket, valamint sportosabb üléseket és kipufogórendszert is kap a sportos S60, amit aranyszínű féknyergek és biztonsági övek különböztetnek meg. Jövőre pedig a V60 és XC60 is megkapja a Polestar Engineered kivitelét.

Ez is érdekelhet:

Valahogy úgy kell új autómárkát indítani, ahogyan a Polestar teszi - Roadster

Mint autómárka valóban új a Polestar, a név azonban már ismerős lehet: korábban ez volt a Volvo sportrészlege, önálló márkanéven pedig a Polestar 1 nevű kupé az első típusuk. Így már érthető, miért ennyire volvós, annak ellenére, hogy a Polestar maga is kivette a részét a fejlesztésből.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon